czwartek, 15 sierpnia 2013

Codziennik

Hej kochani :)

Ostatnio nudą u mnie wieje, toteż wycieczkuje sobie z rodzinką.
Tydzień temu byliśmy w Krasiejowie w Juraparku, mój brat uwielbia dinozaury więc był w siódmym niebie, a mi do gustu przypadło Oceanarium :D A szczególnie ekran na którym żarłacz biały próbował rozwalić szybę ( ah te dzieciństwo)  z efektami specjalnymi.

 Baaaardzo fajne jeziorko wraz z piaszczystą plażą :)




  * * *

INSTAGRAM MIX

 Jeszcze trochę opuchlizny mi zostało, ale nareszcie przestał skurczybyk boleć ..uf
Naprawdę tragedia z tymi ósemkami, a przede mną jeszcze 3 do usunięcia :(


wreszcie mój <3 




A ostatnie zdjęcie z dzisiaj, z wypadu do Wisły na Czantorię , naprawdę ..widok niesamowity
Szkoda tylko, że mam lęk wysokości i wjazd tam kolejką był dla mnie koszmarem !
Następny post będzie dotyczył sesji z Natalią R i mojego wyjazdu do Chorwacji , który zbliża się wielkimi krokami.

Ściskam,
Ala


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz