poniedziałek, 27 maja 2013

Pędzle MERY MACOM

Hej , ostatnio zamówiłam pędzle do makijażu oraz paletę cieni MERY MACOM, jest to firma posiadająca profesjonalne akcesoria do tworzenia makijażu. Produkty są wykonanie starannie, z najwyższej jakości materiału. Ja szczerze już mogę polecić pędzle !


Tutaj link do sklepu : MERYMACOM


Pędzel do pudru KABUKI z naturalnego włosia

Pędzel do nakładania podkładu , idealnie rozprowadza, nie pozostawia "Efektu maski" idealny <3


Moja nowa miłość, paleta cieni, łatwo się nakłada, wyraziste, nie trzeba meczyć się długo żeby pokryły idealnie powiekę.

A tu miła niespodzianka ! rabat do www.simplynails.pl - oferują oni lakiery do paznokci, pewnie się skuszę






Wieczorem może dodam relacje z mojego tripu do Czech na rowerze, który był ekstremalnie ekstremalny i najlepszy bo w doborowym towarzystwie.
Lecę na pierwsze przedstawienie mojego braciszka , kipię dumą !
Ściskam, A.

troche INSTAGRAMA






1 komentarz: